sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

شعر های عاشقانه زیبا

به من گفتی پر از آینده باشم
تو رفتی همچنان در خنده باشم
تو دریای منی ، من ماهی تو
جدا از تو نباید زنده باشم

.

.

.

.

بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم
یاد من هم نکنی باز یادت هستم

.

.

.

.

باز باران تا همیشه
نم نمک بر روی شیشه
مینویسم تا بدونی
مهربونیت پاک نمیشه

.

.

.

.

عشق را نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد

ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد

.

.

.

.

دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
از چشمان خونسرد تو پیداست
که مثل سابق دوستم نداری

.

.

.

.

از معنی انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست
یک لحظه بایست و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست ؟

.

.

.

.

غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم

.

.

.

.

از شکستن دو چیز بترس ، قلبی که صادقانه دوستت داره و دلی که صادقانه به یادته

.

.

.

.

نبودی بی تو پنهان گریه کردم
تو را دیدم و خندان گریه کردم
برای اینکه اشکامو نبینی
نشستم زیر باران گریه کردم

.

.

.

.

گل عشق تو هستم شبنمم باش

دلم دنیای زخمه مرهمم باش

ز درد بی کسی قلبم شکسته

تو شهر بی کسی ها همدمم باش

.

.

.

.

به چشمان مهربان تو مینویسم حکایت بی نهایت عشق را
تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم عاشقانه ها را

.

.

.

.

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد
خروج امکان پذیر نمیباشد

.

.

.

.

تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد
من برایت گل یاسی چیدم
چون گل یاس به اندازه ی یک عشق صداقت دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد