sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

گلچینی از جملات جالب و با مزه پ نه پ

گلچینی از جملات جالب و با مزه  پ نه پ

میگم بابا… تصمیم رو گرفتم… می خوام زن بگیرم
میگه میشناسیش؟ میگم آره..
میگه مجرده؟
گفتم پس نه منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری

.


یارو میگه ادراره؟
گفتم پس نه سکنجبینِه برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم

.

رفتم سم بخرم واسه سوسک
یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
گفتم پس نه میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم

.

رفتم مغازه میگم آقا مرگ موش میخوام،

میگه برای موش های خونتون میخواین،
گفتم پس نه میخوایم بریزیم تو خورشتمون خوش رنگ شه

.

رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تارف می کنم،
طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟
گفتم پس نه خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم

.

سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم
مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟
گفتم پس نه دعای ابوحمزه ثمالیه

.

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
گفتم پس نه همینجا میخورمش

.

کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش.
داداشم میگه کمرت درد می کنه؟
گفتم پس نه می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم

.

داریم ۱۰ نفری بازی شبکه ای میکنیم
اومده میگه جدی حال میده؟
گفتم پس نه اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم

.

رفیقم شمارمو می خواست, گفتم: یادداشت کن ۰۹۳۲
گفت : تالیا داری؟
گفتم پس نه همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد

.

رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم .
میگه وای خفاشه!
گفتم پس نه بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا

.

با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف ۴۰ متری نوبتم شده
یارو میگه نون می خوای ؟
پس نه تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم

.

تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید،
یارو میپرسه دزد بود؟
گفتم پس نه رفیقم بود اومده بود امانتیش رو پس بگیره، فقط خواست هیجانش بیشتر باشه

.

رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه
میگه : یعنی فاسد شده ؟
گفتم پس نه مونده جا افتاده

.

دارم از گرما میمیرم ، خودمو مثله چی دارم باد میزنم ،
بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟؟
گفتم پس نه دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم

.

تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟
میگه میخوای خودتو بشوری؟
گفتم پس نه میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال

.

به یارو راننده میگم..آقا اگه میشه یکم سریعتر..الان هواپیما میپره
میگه..به سلامتی مسافرین؟….
گفتم پس نه فندک هواپیما دیشب دستم جامونده….میرم بدم به رانندش

.

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین
یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟
گفتم پس نه اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

.

رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
گفتم پس نه از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه

.

رفتیم رستوران ، میگم ۲تا جوجه لطفا ،
میگه جوجه کباب؟
گفتم پس نه ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز

.

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر .
میگه گرفتم وصل کنم؟
گفتم پس نه فوت کن , قطع کن

.

زنگ زدم ۱۱۵،
میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پس نه یه پلیس ۱۱۰ میخوام, بقیش هم آدامس بدین

.

به مامانم میگم من میرم کارواش،
میگه ماشینم میبری؟
گفتم پس نه دارم میرم اونجا دوش بگیرم

.

یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست
باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟پَـــ
گفتم پس نه هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن دربیا

.

مگس کش دستمه.
مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
گفتم پس نه میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن

.

حواسم نبود با صورت رفتم تو در
میگه ندیدیش؟
گفتم پس نه من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو

.

رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!
بعد از ۱۰ دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
گفتم پس نه میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم

.

حدود ۳ صبح بود رفتم سر یخچال تنگه آب رو برداشتم آب بخورم،
دوستم بلند شده میگه می‌خوای آب بخوری ؟
گفتم پس نه تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می‌خوام بهشون آب بدم

.

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید
میگه پیاده میشی؟
گفتم پس نه میخوام باد لاستیکا رو چک کنم

.

با گل رفتم بیمارستان

نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین
گفتم پس نه اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات

.

.طوطی گرفتم
فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
گفتم پس نه یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم

.


داشتم تلویزیون میدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
گفتم پس نه داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی

.

رفتم واسه استخدام,
یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
گفتم پس نه اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم

.

دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم . میگه شما سوال داری؟
گفتم پس نه خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری

.

رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم
بابام میگه از تو کمد برداشتی؟
گفتم پس نه گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم

.

میگم آقا شهید همّت کجاس؟
میگه بزرگراه شهید همّت؟
گفتم پس نه می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم

.

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم
میگه نمره میخوای
گفتم پس نه نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام

نظرات 3 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام خوبی؟
خبری ازت نیست ستاره سهیل شدی

مهرناز جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://mehrnaz-joon.blogfa.com

کم پیدا شدی علیرضا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
آپم

شهلا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام . خیلی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد