sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

راز تـداوم یـک زنـدگی

راز تـداوم یـک زنـدگی
این یک داستان واقعی است!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

 

سلام دوستای من این مطلب توی یکی از وب ها دیدم خوشم امد گفتم شما هم بخونید

ادامه مطلب ...

 اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا

 

احساس تو طروات باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


باید برای عشق دلی دست و پا کنم
نزدیک چشم تو منزلی دست و پا کنم
دارم برای مرگ دل خود نقشه میکشم
باید بگردم و قاتلی دست و پا کنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ادامه مطلب ...

جملات زیبا

جملات زیبا 

چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد

بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


نظر ی که دیگران نسبت به شما دارند مشکل خودشان است نه شما .
( الیزابت کوبلر‌روس)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی

اس ام اس های فلسفی تیر 90

سعی نکن متفاوت باشی..فقط خوب باش..خوب بودن به اندازه کافی متفاوت هست...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد اما هر وقت تنم به جماعت نادان خورد گفتند: "مگه کوری؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آدمی به خودی خود نمی افتد...اگر بیفتد از همان سمتی می افتد که به خدا تکیه نکرده است...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


وفادارترین زن ها نه موطلایی ها هستند، نه مو خرمایی ها و نه مو مشکی ها.... بلکه مو خاکستری ها هستند!»

چارلی چاپلین

 بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...