sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

 اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا

 

احساس تو طروات باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


باید برای عشق دلی دست و پا کنم
نزدیک چشم تو منزلی دست و پا کنم
دارم برای مرگ دل خود نقشه میکشم
باید بگردم و قاتلی دست و پا کنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

هرگاه صدای جدیدی سلام می کند
تپش قلب می گیرم!
من دیگر کشش خدا حافظی ندارم
مرا ببخشکه جواب سلامت را نمی دهم!!...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی

عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه

همه ات را آتش میزند . . . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از بوسه های قلابی تلفنی خسته شدم
از بغل های محکم اس ام اسی
از عشق بازی های داغ چت
از همه خسته ام
تو کنارم باش
هوای تنت کافیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خیانت یک اشتباه نیست !... درست ترین اتفاق در یک رابطۀ اشتباه است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


همه ی یهویی ها خوبن !!
یهویی بغل کردن
یهویی بوسیدن
یهویی دیدن
یهویی سوپرایز شدن
یهویی بیرون رفتن
یهویی دوست شدن
یهوویی عاشق شدن
.
.
اما امان از یهویی رفتن ها

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
چیزی شبیه چشم تو پیدا نمی کنم
ابری ترین هوای شمال !! عاشقم هنوز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من از اعدام نمیترسم!
نه از "چوبش" نه از "دارش"
من از پایان بی دیدار میترسم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باید از بهترین دوست ترسید
چونکه هیچ کس روح تورا انقدر عریان ندیده است که جای دقیق زخم ها را
بداند.....!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو این "مـــَــن ها " را از خودت "مــِـن‌ها" کن...
من میـمیرم برای باقی مانده ات

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی، دیگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصلهیا تو
چه فرقی می کند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد
تنهایی …!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


حـالا اشکها هـم شـبـیـه تـو شـده انـد

گـریـه کـه می کـنـم نـمی آیـنـد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دست از پا خطا کنی تعویض میشوی، همین حوالی کسی شبیه توست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نیوتن اگر جاذبه را درست می فهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت : اشک های من هم به زمین می افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

قرار دیدار ما
هر نیمه شب
خیالت که نمی گذارد بخوابم...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم : ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یادش بخیر
چه قرارها داشتیم!

با رفتن تو بود
که
... بیقرار شدیم ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حالم را پرسیدند ، گفتم رو به راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی

[◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►]

داشت . . . !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وابستگی ها وام های کوتاه مدتی هستند با بهره های سنگین.............


نظرات 4 + ارسال نظر
اشکان جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ http://clubsms.ir

سلام شما لینک شدید
لطف کنید لینک ما رو با نام کلوب اس ام اس درج کنید
موفق باشید

الناز جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.elel.blogsky.com

شما هم وبلاگ بسیار خوبی دارین، من شما رو لینک کردم

باران سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

انتظار شیرین ترین و خاطه انگیزترین لحظه‌های عاشقیه!!!!
اما همیشه منتظر بودن سخته

مهرناز چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://mehrnaz-joon.blogfa.com

سر درس و مشقم دیگه
هیچ فرقی ندارن فقط یونی چون رشته ی دلخواهمه بهم خوش میگذره و با علاقه درس میخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد