sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس ولینتاین

 

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست
عزیزم ولنتاین مبارک

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست
ولنتاینت مبارک عشقم

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عشق من تو باش نه برای اینکه در این دنیای بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنیای بزرگ تنهاییم تنها ترین باشی . ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند. روز ولنتاینت مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم …
ولنتاینت مبارک گلم 

 

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

زتمام بودنی ها تو فقط ازآن من باش ، که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد :-* روز عشق مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک، تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم، تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک، با دنیا نازو چشمک، ولنتاینت مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند . عزیزم ولنتان مبارک 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

درگذشت شهید ولنتاین را به شما جوان گرامی تبریک عرض می نمایم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
. . . .
بی بهانه دوستت دارم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!! (ولنتاین مبارک)

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دخترای عزیز سعی کنید تو این ماه با دوست پسرتون اصلا جروبحث نکنین که ولنتاین نزدیکه حیفه به خدا ! 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی کنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت . ولنتاین مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://spoor90.blogfa.com/

سلام رفیق...

پیام های جالبی بود استفاده کردم....

لینک شدی

... جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://spoor90.blogfa.com/

سلام دوباره....

دقت کن میبینی...

با اسم اس ام اس لینک کردم

... جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://spoor90.blogfa.com/

به زبان فینگلیشی الان اصلاح کردم.....

لینک قبلی فقط اس ام اس نوشتم ..الان اصلاح کردم با نام وبلاگت

nafas جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://life4loveever

saaaaaaaaaaaaaaaaaaalam.
khobi/
hame roza baraye ma divoneha roze eshge.

سلام اگه اون حس دیونگی من دیونه گی رو بیشتر از عاقلی دوست دارم همون عاقلی که واسه راضی کردن دیونه نبودن خودش واسه خو دش دلیل میاره که این عاقبت دوستی با ...... تا از چشش خودش بیوفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد