sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس عاشقانه

 

 

اس ام اس عاشقانه اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی / اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی .
  

www.smstap.blogsky.com 
بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را .

  

www.smstap.blogsky.com 

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا / کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار .
  

www.smstap.blogsky.com 

عشق من ای کفتر بی پشت بام / عشق من ای خواب خوب ناتمام / بی تو رویایم پر از دلتنگی است / فصلهای زندگی بی معنی است .

  عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .
  

www.smstap.blogsky.com 
گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ، این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟
  

www.smstap.blogsky.com 

دل ، این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند !
  

www.smstap.blogsky.com 

عزیزتر از جانم ، آسمان باش تا عمری برای دیدنت سر به هوا باشم .

 
 

www.smstap.blogsky.com 
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ، همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست .
  

 

 www.smstap.blogsky.com 

نیمکت با هم بودنمان تنهاست ، من دل نشستن ندارم ، تو دلیل نشستن باش !

 
 www.smstap.blogsky.com 


زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را می بینند ، بر می دارند و نشانه می روند درست به سوی خودت .
 
 www.smstap.blogsky.com 

من صبورم اما ... ، بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم ، بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند ، میترسم .
 
 www.smstap.blogsky.com 

میخواهمت چنانکه شب خواب را / می جویمت چنانکه لب تشنه آب را / حتی اگر نباشی می آفرینمت / چنانکه التهاب بیابان سراب را .
 
 

www.smstap.blogsky.com 
دلتنگم ، مثل مادری بی سوادی که دلش هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شماره اش رو بگیره


 www.smstap.blogsky.com 

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند ، دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را .
 www.smstap.blogsky.com 
 

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست / وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست .
 
 www.smstap.blogsky.com 


تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو ، تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری .
 
 www.smstap.blogsky.com 

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست .
 
 www.smstap.blogsky.com 


دیگر فرصتی برای پیامک نیست ، دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم ، دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد .
 
 www.smstap.blogsky.com 


نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ! کاش دستی نقشه را از میانه تا کند . 

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است / بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است / توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است .
 
 

www.smstap.blogsky.com 
اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو .

www.smstap.blogsky.com 
درد دارد ، وقتی چیزی را کسر می کنی که با تمام وجودت جمع زده ای .
 
 www.smstap.blogsky.com 


تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم .


تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست .
 
 

www.smstap.blogsky.com 
بر سر مزرعه ی سبز فلک ، باغبانی به مترسک می گفت : دل تو چوبین است و ندانست که زخم زبان ، دل چوب هم می شکند .

مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود / میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود / خبرت هست که از خوبی خود بی خبری / به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری .
 
 www.smstap.blogsky.com 


دلم شوق تو را دارد ، تو غافل از دل مایی / به ما گاهی نگاهی کن ، دلی دارم تماشایی .


عجب رسمی ست رسم آدمیزاد / که دور افتاده را کم میکنند یاد / که دور افتاده حکم مرده دارد / که خاک مرده را کی میبرد باد .
 

www.smstap.blogsky.com 
من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم .


 www.smstap.blogsky.com 
 

 
 www.smstap.blogsky.com 

 
 www.smstap.blogsky.com 

 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

چند وقته نیستس داداشی نکنه سرو گوشت میجنبه هان؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد