sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس های جوک و سرکاری

اس ام اس های جوک و سرکاری

اس ام اس های جوک و سرکاری

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا

قد شب ، قد دعا ، قد دلای با صفا

قد من ، قد خودتت

قد کدوم بلند تره !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم

هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لبخندت را به هر قیمتی خریدارم

شوخی کردم !

نخندیا !

۱۰۰۰ تومن بیشتر ندارم !

 
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد

بوسه تصادفی است که خسارت ندارد
..
..
..
..
..
..
چیه؟ دنبالم راه افتادی!؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو خیلی می فهمی

تو خیلی باهوشی

می فهمی

باهوشی

(اس ام اس تلقینی برای مونگولا ! )

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی دلم می خواد لبامو بذارم رو لبات

اما مامانم نمی ذاره، می گه نوشابه رو باید با نی بخوری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم

میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه گفتی فرق پسر شجاع با هواپیما چیه؟

پسر شجاع بی باکه ولی هواپیما باک داره!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسی رنج بردم دراین سال سی نشدخر برای عروسی : کسی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تعریف دانشجو : موجودی است نحیف ، بی پول و عصبی شبیه انسان

که از تخم مرغ و گوجه تغذیه میکند و دشمنیه عجیبی با کتاب دارد !

نمیخواهم دگر رویت را ببینم

بذار از دوریت حُناق بگیرم

 اگر روزی بیابی پیش بنده

الهی تب کنم زودی بمیرم 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

متاسفم. دیگه امیدی نیست. افتادی تو معدن دلم  حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم که بیان  عمرا نمیتونن بیارنت بیرون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو اگه دیدی دنیا برات غیرقابل تحمله به من زنگ بزن برات طناب دار بفرستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هی روزگار.....

کارگر معدن شیلی هم نشدیم بیارنمون بیرون
 بپرن تو بغلمون ماچمون کنن

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

الهی کور بشه
.
.
.


  گرهِ ریسمان قلبمون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم               و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر ِ این بیت رد شدی اما          یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم"

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو نمونه ای واقعا نمونه ای باور کن نمونه ای
.
.
.
.
. لطفا فردا قبل از ساعت 8 خودتو تحویل آزمایشگاه بده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

S/9> >/> jI >|> SI

فارسیه

با دقت بخون

نوشته :

ای داد از درد دوری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گر به تو افتدم نظر، چهره به چهره، رو به رو

پا به فرار می نهم، کوچه به کوچه، کو به کو!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ذوقم که میرسد به تو فعال میشود
دور از تو خاک میخورد و چال میشود
این عاشق خجالتی از شرم چشمتان
 هر وقت میرسد به شما لال میشود .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدا یا سهمیه این دل مارو تو کدوم کارت میریزی که به دل ما چیزی نمیرسه ... ؟؟!!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت

از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا کی به تمنای وصال تو یگانه

نذری بپزم، پخش کنم، خانه به خانه؟؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جدیدترین درمان افسردگی:


هر ۶  ساعت یکیشو بذار گوشه لپت

ماچماچماچماچ


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلمون هندونه

فکرمون هندونه

رنجمون هندونه

با یه دست سرنوشت

یکیشو برداریم بسمونه...!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند

تا که غم بر دل ما بشکن و بالا بزند!

 
نظرات 1 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://nazi-joon.blogfa.com

سلام
علیرضا نمیدونی با خواهرم نشستیم داریم این اس ها رو میخونیم غش غش میخندیم
بدبخت مامان و بابامون شارژمون نصف شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد