sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

جملات عاشقانه

 

 جملات عاشقانه

 

 

خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم / دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود

.

.

.

گذر تک تک این ثانیه های سپری گشته ی عمرم

به قدیمی شدن دوستیت می ارزد . . .

.

.

.

دلبرم اندر خیالم خودنمایی میکند / در فراقش این دل من بینوایی میکند

او برفت و پشت پا زد بر دل و دنیای من / کار دل را ببین که بهرش بیقراری میکند

.

.

.

دلم تنگ است امشب بهر زاری / به روی موج گریه تک سواری

صفای گریه ای در خلوتم را / نمیبخشم به سال خنده داری . . .

.

.

.

سردم شده است و از درون میسوزم / حالا شده کار هر شب و هر روزم

تو شعر مرا بپوش سرما نخوری / من دکمه این قافیه را میدوزم . . .

.

.

.

سالها در کوچه دل یاد تو بود

یاد آن کوچه و آن رهگذر خسته بخیر . . .

.

.

.

بگفتا عشق شیرین بر تو چون است / بگفت از جان شیرینم فزون است

بگفتا دل ز مهرش کی کنی پاک / بگفت آنگه که باشم مرده در خاک . . .

.

.

.

تو دوری از برم ، دل در برم نیست / هوای دگری اندر سرم نیست

به جان دلبرم کز هر دو عالم / تمنایی دگر اندر سرم نیست . . .

.

.

.

دوباره نامه ات را باد آورد / دو خط باران دو خط گریه کمی درد

جواب ساده ای میخواست اما / تمام دفترم را خط خطی کزد

.

.

.

دلت آب ترین دریاست یارم / نگاهت وسعت دنیاست یارم

تو حتی موقع لبخند هایت / غمی در چهره ات پیداست یارم . . .

.

.

.

بلندی شب یلدای من باش / طلوع روشن فردای من باش

ولی فردا خدا داند کجاییم / همین حالا همین حالای من باش . . .

.

.

.

تو دنیایی که جای آرزو هاست / کسی جز تو منو عاشق نمیخواست

بیا تا تکیه گاه من تو باشی / دلم مثل خودت تنهای تنهاست . . .

.

.

.

منم عاشق مرا با غم سازگار است / تو معشوقی تو را با غم چه کار است ؟

.

.

.

گاه گاهی به یادت غزلی میخوانم / تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست

خوب رویان همه گر با دل من خوب شوند / خوب من ، با همه خوبان حساب تو جداست

.

.

.

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی / آتش به شب تار زدی خسته نباشی

ای غصه دمت گرم که در لحظه شادی / با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد