sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس عشقی

واسه اینکه یه گل بخنده حتما باید ابری گریه کنه

من ابر میشم ، تو فقط بخند

 

.
.
.
دلتنگ مباش !!!
قلبم را سایه سار دلت کردم ، غمگین مشو
تمام غم عالم را به جان خریده ام که لبخند آسمانیت ابدی باشد
دیرگاهیست از تو لبریزم
.
.
.
.
دل بسته ام ، مرا از سر خویش وا مکن
از من مرا جدا کن و از خویش جدا مکن
 
.
.
قیامت قامت و قامت قیامت
قیامت می کند آن سرو قامت
مؤذن گر ببیند قد و قامت
به قد قامت بماند تا قیامت
.
.
.
.
تو یعنی گمشده من که به وسعت نگاهم
بیقرار دیدن تو ، عاشقونه چشم به راهم

.

.

.

.

عشق با روح شقایق زیباست
عشق با حسرت عاشق زیباست
عشق با نبض دقایق زیباست
عشق در حسرت دیدار تو بودن زیباست
.

.

.

.

آروم به گوشیت زل بزن ، فقط میخواستم بگم دیووووونه همین نگاتم

.

.

.

.

بودنت یک جور ، نبودنت یک جور
در این دنیای جور وا جور ، دوست دارم بد جور

.

.

.

.

داستان زندگی من قصه ایست که متن آن وجود توست و پایانش نبود تو

.

.

.

.

لبریزتر از هزار پیمانه شدیم
دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم
دیدیم گلی به روی ما می‌خندد
از پیله درآمدیم و پروانه شدیم

.

.

.

.

از بد بدتر اگر هست ، اینست
اینکه باشی در چاه نابرادر ، تنها
زندانی زلیخا
چوب حراج خورده بازار برده ها
بی آنکه یوسف باشی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ http://nazi-joon.blogfa.com


شما زحمت نده به خودت همون خونه تون بری و گم نشی کافیه
لاعقل اینجوری نوشته میشه آخه؟
میدونی تا الان چقد غلط املایی از کامنت هات در آوردم؟بیشتر دقت کن شیمیدان عزیز

باران سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

واقعا!!!!!!!!!!!!!!!
فکر نمی‌کردم دست به قلمم اینقدر خوب باشه که یکی تعریف کنه

من و تو سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.bibahoone.blogsky.com

وای چه اس ام اس‌ها خوشگلی

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد